14 maart 2011

18 maart bijeenkomst Bodegraven verkiezing partijvoorzitter

Het landelijk CDA is op zoek naar een nieuwe partijvoorzitter. De komende jaren zullen er keuzes gemaakt moeten worden om het CDA weer naar een hoger niveau te brengen. De nieuwe partijvoorzitter zal daarbij een belangrijke rol gaan spelen. Er zijn 6 kandidaten.

Onlangs hebt u per post informatie over de verkiezing, de kandidaten en uw stemcode ontvangen. Alle leden kunnen tot en met 21 maart in de eerste ronden hun stem uitbrengen. Na deze eerste stemronde gaan de twee kandidaten met de meeste stemmen door naar de tweede ronde. Ook in deze ronde kunnen alle leden weer stemmen. Op 2 april zal tijdens het partijcongres de tweede stemronde afgerond worden, waarna de nieuwe voorzitter bekend is.

Op vrijdag 18 maart a.s. willen vooralsnog de kandidaten Ton Roerig, Jan de Visser en Ronald Zoutendijk zich graag persoonlijk aan u voorstellen. Of ook de andere kandidaten (Ruth Peetoom, Sjaak van der Tak en Martijn Vroom) dan aanwezig kunnen zijn is bij het  uitgaan van dit bericht nog niet bekend.

De kandidaten vinden het belangrijk om te weten wat er leeft onder de CDA-leden. U krijgt op 18 maart de gelegenheid om uw mening te geven en om hen beter te leren kennen, zodat u een wel overwogen keuze kunt maken.

De bijeenkomst vindt plaats in 't Centrum, Spoorstraat 11 (achter de Ontmoetingskerk) te Bodegraven. Aanvang: 20.00 uur. Vanaf 19.45 staan de deuren open!

Mocht u 18 maart verhinderd zijn, dan bent u ook van harte welkom op een van de door het partijbureau georganiseerde bijeenkomsten.
Zie voor meer informatie: www.cda.nl/verkiezingpartijvoorzitter

Wacht met het uitbrengen van uw stem, zodat u zich op 18 maart eerst goed door de kandidaten kunt laten informeren!

Graag tot ziens op de 18de.

Met vriendelijke groet,
namens het bestuur,