25 februari 2015

Algemene Ledenvergadering in De Kleischuur

Het bestuur van CDA Gouda nodigt CDA-leden van harte uit de Algemene Ledenvergadering bij te wonen. De ALV wordt gehouden op dinsdag 10 maart om 19.30 uur in De Kleischuur, Vest 2, Gouda.

Op de agenda staat de voordracht voor drie nieuwe bestuursleden en de voordracht voor de afdelingsvoorzitter. Daarnaast wordt de jaarrekening besproken. Aansluitend zal een themavond over het onderwerp 'Water in Gouda' worden georganiseerd (klik hier voor een link naar het nieuwsartikel). Dit in het kader van de Provinciale Statenverkiezingen en Waterschapsverkiezingen.

Wat? Algemene LedenvergaderingVoor wie? Leden en geïnteresseerdenHoe laat? 19.30 - 20.00 uurWaar? De Kleischuur, Vest 2, Gouda

Agenda en achtergrondinformatie

Klik hier voor de agenda van de ALV en achtergrondinformatie van de voorgedragen kandidaten.

Over de Kleischuur

Marleen Swagemakers en Mirjam de Jong zijn ondernemers met hart en ziel. Zij kiezen daarom voor een duurzaam en creatief concept met een ruim aanbod voor de vegetariër. Pure smaken en natuurlijk bereide gerechten van het seizoen met aandacht voor de mens, dier en milieu. Op deze unieke locatie in het cultureel bolwerk van Gouda kunt u genieten van (h) eerlijk eten en drinken en wegdromen aan de waterkant. In de Kleischuur werd vroeger de klei opgeslagen die per boot vanuit Engeland werd aangevoerd. De Kleischuur was vroeger onderdeel van de Plateel Fabriek Zuid Holland met een nationaal belang en heeft hierdoor de Rijks Monumentale status gekregen.