22 februari 2016

Bezoek landelijk voorzitter Ruth Peetoom aan Gouda

GOUDA - Op dinsdag 15 maart komt Ruth Peetoom, onze landelijk voorzitter, naar Gouda.

U bent van harte uitgenodigd voor deze discussieavond in het Huis van de Stad om 20.00 uur. De avond vindt plaats in de Raadszaal. De zaal is open vanaf 19.45 uur met koffie en thee. Ruth Peetoom zal als aftrap een korte inleiding houden. We hebben haar gevraagd haar kijk op het CDA met ons te delen. Hoe gaat het met de partij? Over een jaar zijn er waarschijnlijk landelijke verkiezingen. Zijn we "er" klaar voor? Waar wil het CDA op inzetten? We horen graag wat Ruth Peetoom daar over kan vertellen. Na haar inleiding is er alle ruimte voor uw vragen aan Peetoom en voor discussie. Onze gespreksleider zal Marco Kastelein zijn, oud-wethouder in Gouda.

Rond 21.30 sluiten we de discussie af en is het tijd om gezellig met elkaar bij te praten bij een hapje en een drankje in het Huis van de Stad. Vanzelfsprekend zijn introducés van harte welkom! Het belooft een interessante en gezellige avond te worden.