05 februari 2018

CDA Gouda bezoekt bezorgde burgers in Westergouwe

Afgelopen zaterdag brachten Huibert van Rossum, Henk Spit en Benjamin Heerschop een bezoek aan de wijk Westergouwe. Daar spraken ze met buurtbewoners over de problemen in de nieuwe wijk en over het woongenot wat de bewoners hopen te beleven in de toekomst. Ook spraken ze met Frank Vermeer, de voorzitter van de kersverse wijkverenging Westergouwe.

Naar voren kwam de problematiek omtrent de vuilophaaldienst en het nog steeds niet gebruik kunnen maken van de fietsbrug aan de Texellaan. De brug ligt er al sinds 2016 maar is al twee jaar afsloten met hekken omdat de aansluiting met de omliggende wegen nog niet klaar is. Tot voor kort werd de bal telkens tussen provincie en gemeente gespeeld. Maar onlangs is er de belofte gekomen van de provincie dat de brug in oktober van dit jaar in gebruik genomen kan worden.

Het CDA Gouda vindt het belangrijk dat er wordt geluisterd naar de bewoners en dringt er op aan dat zowel de gemeente als provincie de zorgen van de bewoners serieus neemt. CDA Gouda zal de situatie op de voet blijven volgen.

Heeft u zorgen, suggesties of ideeën en voelt u zich niet gehoord, neem dan contact met ons op door een mail te sturen naar [email protected]. Samen kunnen namelijk meer en komen we verder.