01 november 2016

CDA Gouda: nomineer mantelzorger voor CDA mantelzorgcompliment op 10 november

Mantelzorgers verlenen dag in dag uit zorg aan hun naaste, familielid of vriend. Zij doen dat onbezoldigd, met veel liefde en inzet en cijferen zichzelf daarbij soms (teveel) weg. Om de mantelzorger in het zonnetje te zetten, deelt CDA Gouda op de dag van de mantelzorg op 10 november een ‘mantelzorgcompliment’ uit aan een aantal van hen.

Kent u in uw eigen omgeving iemand die zo’n compliment verdient? Nomineer die persoon dan, beschrijf waarom diegene waardering verdient en geef zijn/haar contactgegevens door aan [email protected]. CDA Gouda deelt dan op 10 november een aantal ‘mantelzorgcomplimenten’ uit.

Raadslid Eppy Boschma: ‘Op de 10e november geven we extra aandacht aan iedereen die zorgt voor een naaste die extra steun hard nodig heeft. Niet alleen in Gouda maar landelijk gebeurt dat. Gelukkig doen er velen aan mee die dag. Welzijnsorganisaties, zorginstellingen, kerken, verenigingen, werkgevers en veel gemeenten organiseren iets leuks of inspirerends. Om op die manier de inzet van de mantelzorger zichtbaar te waarderen.’