13 januari 2014

CDA-lijsttrekker Van Rossum zet boompje in Goverwelle

GOUDA –  Zaterdag 11 januari zette CDA-lijsttrekker Huibert van Rossum een boompje op bij winkelcentrum Goverwelle. Hiermee vroeg hij aandacht voor de leefbaarheid in Goverwelle. Als lijsttrekker wil hij het gesprek aangaan met Gouwenaars om te horen hoe zij de toekomst van hun wijk en buurt zien.

Door het neerzetten van een boompje bij het winkelcentrum wil CDA Gouda het belang benadrukken van een winkelvisie en goede voorzieningen per wijk. Huibert van Rossum heeft als lijsttrekker van CDA Gouda een duidelijke visie op wijken en buurten: “Wonen in een schone en nette buurt is belangrijk. Met elkaar maak je de stad. Hoe de straat en buurt eruit ziet is een verantwoordelijkheid van alle inwoners samen met de gemeente.” We hebben elkaar nodig in de stad.”

De komende tijd zal Van Rossum meerdere boompjes opzetten in Gouda. Het boompje is een houten boom van 2,5 meter hoog. CDA Gouda voert campagne met het motto 'Voor elkaar!’.