07 maart 2016

CDA-partijvoorzitter Ruth Peetoom brengt bezoek aan Gouda

GOUDA – Op dinsdag 15 maart brengt Ruth Peetoom, partijvoorzitter van het CDA, een bezoek aan Gouda. In het Huis van de Stad zal Peetoom tijdens een discussieavond het gesprek aangaan met CDA-leden en belangstellenden.

Ruth Peetoom zal als aftrap een korte inleiding houden. Zij zal haar visie op de toekomst van het CDA met ons delen, waarbij vooruitgeblikt zal worden op de aankomende Kamerverkiezingen. Ook zal ze stilstaan bij de vraag hoe het met het CDA gaat en waar, wat haar betreft, de prioriteiten liggen voor de komende jaren. Na haar inleiding is er alle ruimte voor uw vragen aan Peetoom en voor discussie. Als gespreksleider zal Marco Kastelein optreden, oud-wethouder in Gouda. Rond 21.30 sluiten we de discussie af en is het tijd om gezellig met elkaar bij te praten bij een hapje en een drankje in het Huis van de Stad. Vanzelfsprekend zijn introducés van harte welkom. De bijeenkomst wordt door CDA Gouda georganiseerd, is samenwerking met CDA Zuid-Holland.

De discussieavond vindt plaats in het Huis van de Stad te Gouda vanaf 20.00 uur in de Raadszaal. De zaal is open vanaf 19.45 uur met koffie en thee. Het Huis van de Stad is eenvoudig bereikbaar. Het ligt naast het treinstation aan de Burgemeester Jamessingel en het Goudse busstation ligt aan de andere kant van het treinspoor. Maar ook met de auto is de locatie goed bereikbaar, de stationsgarage aan de Burgemeester Jamessingel is naast het Huis van de Stad. Meer informatie op www.cda.nl/Gouda. Aanmelden is niet nodig.