10 januari 2015

CDA Zuid-Holland start campagne in Westland

Start van de verkiezingscampagne ‘het CDA staat achter mij’

Op 10 januari tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst start het CDA Zuid-Holland in Westland haar verkiezingscampagne. Op 18 maart gaat Nederland weer naar de stembus om de leden voor Provinciale Staten en de Waterschappen te kiezen. Adri Bom-Lemstra is lijsttrekker voor het CDA Zuid-Holland en woont in Westland. Samen met burgemeester Sjaak van der Tak zal Adri Bom de campagne officieel aftrappen.

Ruim tachtig kandidaten zullen de komende maanden voor het CDA campagne gaan voeren in aanloop naar de verkiezingen. Daarbij worden ze ondersteund door alle CDA-afdelingen in Zuid-Holland. Adri Bom reageert: ‘zaterdag starten we een geweldige campagne. Ik ervaar erg veel enthousiasme om voor het CDA de straat op te gaan. Kandidaten en leden zijn trots op hun club en willen gaan voor een prachtig verkiezingsresultaat.’

Het CDA zal de komende maanden een opvallende zichtbaarheidscampagne voeren. Onder de noemer ‘het CDA staat achter mij’ zullen drie enorme CDA-letters door de hele provincie opduiken: op het strand, in de stal, midden in stadscentra. Adri Bom daarover: ‘we willen laten zien dat het CDA een zichtbare partij is. Een partij die gericht is op samenwerking, mensen steunt, en oog heeft voor initiatieven vanuit de samenleving.

Bij wijze van kick-off zullen de drie letters op 10 januari door burgemeester Sjaak van der Tak en Adri Bom ‘gedoopt’ worden.