20 december 2014

Fotoserie Symposium 'Bouwen aan Gouda'

Het bestuur van CDA Gouda kijkt terug op een geslaagd symposium "Bouwen aan Gouda" op 1 december jongstleden. De opkomst was groot, de sfeer was goed en Marco Kastelein straalde. De foto's spreken boekdelen. Dank aan Oscar van der Wijk en Emy Jansons - Van Steekelenburg voor de foto's!

Op deze avond is het Marco Kasteleinfonds gelanceerd. Het bestuur zal jaarlijks vrijwilligersorganisaties die zich in Gouda inzetten voor sport en spel voor jeugd, jongeren en volwassenen een klein steuntje in de rug geven, een blijk van waardering. Ieder jaar zullen we via pers en website een oproep doen voor de aanmelding van initiatieven. Daarmee zullen we in 2015 starten. Maar dat lukt niet zonder uw steun, want het Marco Kasteleinfonds moet nog worden gevuld!

Wilt u meedoen met dit initiatief? Wilt u dan alstublieft een bedrag naar eigen inzicht overmaken naar CDA Gouda NL71 RABO 03363 09902 onder vermelding van "Marco Kasteleinfonds"? Voor Marco, voor Gouda, voor elkaar! Via mail, website en op de ALV's houden we u op de hoogte van de resultaten.

Klik hier voor het foto-album (Flickr).