25 februari 2010

Ton van Huutfonds schenkt voetbaldoelen

Op vrijdag 26 februari om 13.00 uur zal oud wethouder Ton van Huut, in de aanwezigheid van wethouder Marco Kastelein, twee voetbaldoeltjes in gebruik nemen,gelegen op het terrein van voetbalvereniging ONA (Gerard Leeustraat 2, Gouda). Deze twee doeltjes zullen geschonken worden aan de voetbalvereniging ONA, in afstemming met SportpuntGouda en de Brede School, die ook intensief gebruik maken van dit trapveldje.

Het Ton van Huut-fonds is enkele jaren geleden in het leven geroepen door het bestuur van CDA Gouda om aandacht te schenken aan thema's die de toenmalige wethouder Ton van Huut aan het hart gingen: sport, jongeren en integratie.

In de wijk Korte Akkeren op het trapveldje komen deze drie thema's dagelijks samen en het CDA Gouda en het Ton van Huut fonds zullen dit onderstrepen met het plaatsen van twee doeltjes.

Om 13.00 uur zullen de twee doeltjes feestelijk in gebruik genomen worden, waarna een kort voetbalpartijtje zal volgen. Iedereen is van harte welkom hierbij aanwezig te zijn.

Vertegenwoordigers van voetbalvereniging ONA, SportpuntGouda en De Brede School zullen hierbij aanwezig zijn.