31 januari 2014

Zaterdag 1 februari start CDA-campagne #voorelkaar

GOUDA - Op zaterdag 1 februari om 12:00 uur trapt CDA Gouda met lijsttrekker Huibert van Rossum de lokale campagne af. Dit door het symbolische boompje bij winkelcentrum Bloemendaal op te zetten. Door het boompje wil CDA Gouda het gesprek aangaan met de Gouwenaars.

CDA Gouda kiest ervoor om niet in de binnenstad af te trappen. De meeste partijen hebben een focus op de binnenstad. Natuurlijk is CDA Gouda trots op de prachtige binnenstad, maar er is meer veel Gouwenaars wonen in de wijken om het centrum heen. De leefbaarheid in die buurten en wijken is voor CDA Gouda ook belangrijk. Dat wordt met deze aftrap benadrukt.

Lijsttrekker Huibert van Rossum wil ruimte om met elkaar te werken aan de toekomst. Daarvoor moeten Goudse gezinnen en kinderen wel de ruimte hebben: “Dus geen stapeling van lasten, wat mij betreft. Er moet in Gouda gekeken worden naar de mogelijkheden voor gezinnen. CDA Gouda wil niet meewerken aan plannen om meer kosten voor afval door gezinnen te laten betalen. De vervuiler betaald klinkt leuk, maar per saldo zijn gezinnen de dupe.” Bij de aftrap zal Huibert van Rossum de slogan #voorelkaar lanceren en de Goudse CDA mascotte onthullen.