25 februari 2019

Onderhoud Kon. Wilhelminalaan

Vraag CDA:

Het CDA heeft gevraagd in de raad van 21 februari 2019 naar de onderhoudsstaat van de Koningin Wilhelminalaan.

Reactie college:

Het college heeft aangegeven dat de Koningin Wilhelminalaan voldoet aan het kwaliteitsniveau. In het weggedeelte vanaf de Juliana van Stolbergstraat zijn recentelijk zettingen ontdekt als gevolg van rioleringswerkzaamheden en bouwverkeer. Deze zijn hersteld. Het noordelijk deel richting het Kanaal van Steenenhoek wordt op termijn hersteld.

Reactie CDA:

Het CDA blijft de kwaliteit van de Koningin Wilhelminalaan onder de maat vinden. Er zitten veel kuilen en verzakkingen in. Dit is in het nadeel van de verkeersveiligheid. Het CDA vraagt het college het zogeheten noordelijk deel van de Koningin Wilhelminalaan versneld aan te pakken. Het is één van de belangrijkste toegangswegen van Boven-Hardinxveld.

Timon van Zessen

CDA raadslid