13 oktober 2017

Bert de Boer blijft betrokken bij CDA Hillegom

Bert de Boer heeft zijn werkzaamheden als burgerlid beëindigd, maar hij blijft betrokken bij het CDA Hillegom. Vooral bij agrarische kwesties is hij een belangrijke adviseur voor de CDA-fractie. Zijn werkervaring (Bert is al decennialang werkzaam in de teelt van bloemen) maakt hem een ware expert op dit terrein. De CDA-fractie in Hillegom hoopt nog jarenlang van zijn expertise gebruik te kunnen maken.

Bert de Boer is getrouwd en vader van 3 dochters en opa van 5 kleinkinderen. Bestuurlijk deed hij ervaring op in de commissie Zomerbloemen van de, toenmalige, bloemenveiling VBA. Dit deed hij ongeveer 12 jaar. Hij stelde zich kandidaat bij de verkiezingen van het Hoogheemraadschap omdat hij het niet eens was met het waterpeil in de polders rond Hillegom. Hij werd lid van het CDA, de partij die hem met de paplepel is ingegoten. Zijn vader was voorzitter van een voorloper van het CDA, de KVP.

Het CDA wil Bert bedanken voor zijn jarenlange inzet als burgerlid en hoopt nog jarenlang van zijn expertise te profiteren.