09 december 2019

CDA Hillegom brengt Den Weeligenberg in kerstsfeer

Aan een jaarlijkse traditie werd zaterdag 7 december vervolg gegeven. De CDA afdeling van Hillegom bracht in Den Weeligberg de kerstversiering aan. Diverse leden van de fractie, het bestuur en leden zetten zich in om de kerstsfeer te brengen in het zorgcentrum. Bewoners en personeel konden de versieringen bijzonder waarderen.  Zelf genoot de trouwe kern van het CDA Hillegom ook van deze traditie.

Wethouder Karin Hoekstra, voorzitter Monique v/d Weijden en Ton Schoonderbeek gingen in de entrée aan de slag met de kerstbomen. Fractievoorzitter Kees Langeveld en raadslid Ada Noort bevestigden in het restaurant de  kerststerren aan het plafond. En uiteraard staken ook wethouder Fred van Trigt en Jannie Kamerman de handen fanatiek uit de mouwen. Op de 1e verdieping was raadslid Jan Zwaan druk bezig met het aanbrengen van der versieringen. Hierbij fanatiek geholpen door zijn zoontje Luc.

Na de werkzaamheden werd er met koffie en thee nog even nagepraat. De traditie om Den Weeligenberg in de kerstsfeer te brengen begon voor CDA Hillegom in 2012. Den Weeligenberg ligt aan de rand van Hillegom en is voor mensen met geestelijke problemen, zoals dementie of oriëntatieverlies een veilig thuis.