31 augustus 2018

De Groene Tafel opent politiek seizoen CDA

Op vrijdag 31 opende het CDA-overleg Duin- en Bollenstreek op informele wijze het politieke seizoen. Het overleg, ook wel De Groene Tafel genoemd, vond plaats in restaurant-café ‘De Engel’ in Lisse. Doel van de Groene Tafel is elkaar als CDA in de regio blijvend informeren en hierbij te relevante onderwerpen te bespreken. Namens CDA Hillegom waren o.a. Karin Hoekstra (wethouder), Monique van der Weijden (voorzitter) en Jan Zwaan (raadslid) aanwezig.

Tijdens deze editie stond de Duinpolderweg centraal. Herman van der Bent, CDA Provinciaal Statenlid van Zuid-Holland sprak over het proces, de procedure en de inhoud. Op 7 september 2018 wordt een hoorzitting gehouden over het Statenvoorstel “Vaststellen definitief Voorkeursalternatief Duinpolderweg". Klik hier voor meer informatie.

Naast de Duinpolderweg werden o.a. de komende verkiezingen voor Noordwijk-Noordwijkerhout-de Zilk besproken.