25 mei 2021

Denk mee met CDA Hillegom

Samen maken we Hillegom.  We zitten in laatste fase van een periode waar mooie dingen gerealiseerd zijn. Zo komt het Integraal Kindcentrum er, heeft het Van Nispenpark een metamorfose ondergaan, is de Hoofdstraat onder handen genomen en is de impasse rond Henri Dunantplein Zuid doorbroken. We maken ons nu op voor een nieuwe raadsperiode, die zal starten na de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2022. Vanuit het CDA Hillegom willen we graag horen welke onderwerpen er bij u, jou of jullie leven als input voor ons verkiezingsprogramma. Het CDA maakt zich sterk om goede voorstellen ook daadwerkelijk te realiseren.

Heeft u ideeën, suggesties of wensen?

Laat ons weten welke ideeën en wensen bij u, jou, jullie leven voor onze gemeente Hillegom. Daar kunnen we dan voortvarend mee aan de slag.

Alle voorstellen op het gebied van bijvoorbeeld veiligheid, welzijn, economie, duurzaamheid, wonen, zorg, sportvoorzieningen en cultuur zijn welkom. Zo maken we van Hillegom een fijne gemeente waar iedereen zich nog beter thuis kan voelen.

Hoe kunt u dat laten weten?

Hoe kunt u dat laten weten? Heel gemakkelijk, u gaat naar cda.nl/denkmee en laat uw bericht achter. Doet u, doe jij of doen jullie mee? We horen graag van iedereen!

Mocht u liever een (digitaal) gesprek willen met een afvaardiging van de programmacommissie, dan kunt u dit ook aangegeven.