28 november 2017

Fred van Trigt opnieuw gekozen tot lijsttrekker

Tijdens de Algemene Leden Vergadering van de CDA afdeling van Hillegom op 27 november is Fred van Trigt opnieuw gekozen tot lijsttrekker. Momenteel is Fred van Trigt wethouder namens het CDA in het college van Hillegom. Het is voor Fred van Trigt de 3e keer dat hij voor het CDA op de kieslijst staat.

In 2009 werd Fred van Trigt burgercommissielid van de commissie ruimte en wonen en in 2010 is hij bij de gemeenteraadsverkiezingen gekozen tot gemeenteraadslid. Bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2014 was hij lijsttrekker. In het voorjaar van 2016 werd Fred van Trigt wethouder met o.a. jeugdzorg, volksgezondheid en sport in de portefeuille. Naast wethouder is hij directeur van Sportfondsen Lisse B.V.

Huidig fractievoorzitter Karin Hoekstra staat op nummer 2 van de kieslijst. Karin Hoekstra kwam namens het CDA in 2016 als fractievoorzitter in de gemeenteraad van Hillegom. Op de 3e plaatst van de kieslijst staat Kees Langeveld. Hij is momenteel secretaris van de CDA afdeling. De Nederlandse gemeenteraadsverkiezingen zullen worden gehouden op 21 maart 2018. Het verkiezingsprogramma van CDA Hillegom zal binnenkort op deze website worden gepresenteerd.