07 januari 2023

Politiek café arbeidsmigratie met Hilde Palland-Mulder (Lid Tweede Kamer)

Op dinsdag 31 januari 2023 komt CDA Tweede Kamerlid Hilde Palland naar een politiek café over arbeidsmigratie in Villa Flora, Hoofdstraat 55 in Hillegom. Vanaf 19:45 uur is iedereen welkom en om 20.00 uur start het officiële programma. De organisatie is in handen van de gezamenlijke CDA afdelingen in de Duin-en Bollenstreek en van het CDJA Duin en Bollenstreek ( CDA jongeren).

Doel van de avond is om met elkaar van gedachten te wisselen over alle zaken die spelen rondom arbeidsmigratie. Aan de hand van een aantal stellingen kunnen de deelnemers het debat met elkaar aan. Arbeidsmigratie is momenteel erg in de belangstelling door o.a. huisvesting van arbeidsmigranten en de noodzaak van arbeidsmigranten voor veel bedrijven in de Duin-en Bollenstreek. De entree is gratis en voor iedereen toegankelijk.

Aanmelden kan via: [email protected] Aanmelden is niet verplicht maar wel wenselijk. Het politieke café is openbaar toegankelijk dus nodig gerust iemand uit om mee te gaan