10 maart 2023

Wopke Hoekstra op bezoek in de Bollenstreek

Op maandagavond 6 maart bezocht Wopke Hoekstra het Teylingen College in Noordwijkerhout voor een ontmoeting waar over allerlei onderwerpen vragen gesteld konden worden.

Voorafgaand vond een thema avond plaats voor jongeren. Organisator Sebastiaan Duivenvoorde: ´We willen proberen om jongeren te betrekken bij de lokale politiek door ze mee te laten denken over de nieuwe omgevingsvisie van de gemeente, deze omgevingsvisie zal voor een langere periode gelden dus is de mening van jongeren hierbij heel erg belangrijk´.

Tijdens de ontmoeting met minister van Buitenlandse zaken en CDA partijleider Wopke Hoekstra werd er gepraat over onderwerpen als de energiecrisis en de oorlog in de Oekraïne. De avond werd bezocht door ongeveer 100 mensen. Namens het CDA waren Gert Jan Diepenveen (bestuurslid) en Joop Hornsveld (voorzitter), Jeanne Ruigok en Jan Zwaan (raadslid) aanwezig. Het was een inspirerende avond.