Kees Langeveld

Wie is Kees Langeveld?

Vader van twee kinderen, die al een paar jaar het huis uit zijn maar nog steeds graag naar Hillegom komen. Echtgenoot van Patricia, met wie hij graag lange wandelingen door Nederland maakt. Zoon van een 85-jarige moeder die al haar hele leven in Hillegom woont, en daar veel heeft zien veranderen. Eindredacteur bij het Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde, waar hij op de eerste rang zit als het gaat om nieuwe kennis over ziekte en gezondheid. Natuurkenner en -liefhebber in hart en nieren, die graag laat zien hoeveel er van de natuur te genieten valt, binnen en buiten onze gemeentegrens. Liefhebber van zingen, tuinieren, tekenen, fietsen, lezen en lekker eten.

Begaan met inwoners die het niet zo makkelijk hebben, altijd in voor een praatje over de haag met voorbijgangers, niet te beroerd om een handje te helpen. Actief in de katholieke kerk, omdat we niet mogen vergeten dat we naar elkaar moeten omzien. Iemand voor wie een dag eigenlijk te weinig uren heeft, omdat er zo veel te doen is. Een inwoner van Hillegom die voor geen goud uit de Bollenstreek weg zou willen, omdat hij de bollenvelden niet kan missen. Kortom, een CDA’er die zich als raadslid graag wil inzetten voor alle Hillegommers, om ons dorp een goede toekomst te bieden en nog mooier te maken.