Op 16 maart 2022 vinden in Hillegom de gemeenteraadsverkiezingen plaats. De Hillegomse gemeenteraad kent op dit moment 7 fracties (partijen) en 19 zetels. Het CDA heeft 4 van deze 19 zetels in de raad, geleid door fractievoorzitter Kees Langeveld. Samen met de BBH vormt het CDA in Hillegom de coalitie. Door de deelname aan het college, mag het CDA een wethouder leveren: Karin Hoekstra. De overige, huidige, CDA-raadsleden zijn Jan Zwaan, Jeanne Ruigrok en Frank Vrijburg. Annemieke Kunst-Reekers is burgerlid en de fractie wordt gesteund door Jos Angevaare

Neem via deze pagina een kijkje naar de 16 kandidaten die in maart 2022 namens het CDA in Hillegom verkiesbaar zijn. Ook kunt u hier op de pagina over ons progamma zien, wat onze plannen zijn voor de gemeente Hillegom. Op de pagina over onze resultaten kunt u lezen wat er in de laatste jaren is bereikt en waar we trots op zijn. Heeft u vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op.

Verkiezingen 2022

#SamenHillegom