11 mei 2021

CDA HW bij AV Spirit

#TeamCDAHW ging langs bij A.V. Spirit in Oud-Beijerland. Bestuursleden John Barends, Aad van der Hoeven en Louise Ohlenschlager praatten ons bij over onderwerpen die voor deze mooie vereniging belangrijk zijn. Zo ging het gesprek over de verkeersveiligheid bij de rotonde van de Kikkershoek en over zaken waar de vrijwilligers in de praktijk tegenaan lopen zoals de zware klus om de papiercontainer op orde te krijgen. Ook kwam aan de orde dat Spirit zich inzet om een duurzame vereniging te zijn. Zij hebben al sinds aantal jaar zonnepanelen gaan nu kijken naar de mogelijkheden voor een zonneboiler. In hun gebouw hebben ze led-verlichting. Praktisch puntje: bij de baan hebben ze nog geen led-verlichting omdat deze masten van de gemeente zijn, en er is nog niet duidelijk welke stappen de gemeente hiermee gaat maken. Als CDA gaan we graag met de vragen en opmerkingen aan de slag.