06 november 2019

CDA- HW Dorpentour

CDA HOEKSCHE WAARD START DORPENTOER

De komende tijd kunt u de groene jasjes van CDA Hoeksche Waard weer overal op het eiland tegenkomen. Het CDA begint op zaterdag 19 oktober namelijk met een toer langs alle dorpen in de Hoeksche Waard. Het eerste dorp dat bezocht wordt is ‘s Gravendeel. CDA fractievoorzitter Karoline Vorthoren: “We vragen inwoners om ons mee te nemen langs plekken en situaties in het dorp die aandacht nodig hebben.” De data en plaatsen van de bezoeken worden ruim van tevoren aangekondigd via de website en Facebookpagina van CDA Hoeksche Waard en via de regionale media. Ook nu brengen de raadsleden van de grootste politieke partij al bijna wekelijks bezoeken aan verenigingen en instellingen. Vorthoren: “Die bezoeken blijven we ook zeker doen, het is mooi als we ze kunnen combineren met onze toer. Door vantevoren onze bezoeken aan te kondigen hopen we dat we met inwoners in gesprek kunnen gaan over zaken die hen bezig houden. En dat mag van alles zijn, van het behoud van voorzieningen tot het onderhoud van het openbaar groen, wij zijn er, we luisteren en we gaan proberen de vragen op te lossen”.
Wilt u dat CDA Hoeksche Waard ook bij uw vereniging op bezoek komt, of wilt u hen als inwoner of als dorpsvereniging/buurtgroep vertellen wat voor uw dorp belangrijk is? Laat het weten via de de Facebookpagina van CDA Hoeksche Waard of mail naar fractiemedewerker Nicky Almazan-de Vries: [email protected].