01 december 2020

Fotowedstrijd HW kerstkaart

Fotowedstrijd!

Doe mee voor een kerstgebaar aan onze verenigingen! Wie maakt de mooiste foto met het thema ‘verbinding’? Dat kan gaan over verbinding tussen mensen, bijvoorbeeld tussen jong en oud, maar ook over verbinding tussen elementen in het landschap of de natuur. Leef je uit, hoe creatiever hoe mooier! De mooiste foto drukken wij af op een kerstkaart voor onze Hoeksche Waardse verenigingen, de verbinders van onze dorpse samenleving .

2020 was voor iedereen een bijzonder jaar. Er werd veel gevraagd van ieders flexibiliteit en aanpassingsvermogen. Samen dingen ondernemen werd ineens bijna onmogelijk. En ‘samen’ is juist zo belangrijk! Onze Hoeksche Waardse verenigingen zijn een belangrijke drager van de samenleving in de dorpen, zij zorgen voor verbinding en structuur. Wij hopen dat de verenigingen in 2021 weer verder kunnen met hun belangrijke bijdrage aan de samenleving. We hebben grote waardering voor alle vrijwilligers die de verenigingen samen vorm geven en daarom sturen we hen een kaartje.

U kunt uw foto mailen naar: [email protected]

Op 7 december kiezen wij de mooiste foto uit en die publiceren we op onze socials. Van deze foto wordt onze kerstkaart aan de verenigingen gedrukt.