08 maart 2022

Positieve CDAHW campagne op volle toeren!

Wat een mooie gesprekken en wat een positiviteit . Dit weekend bezochten we Goudswaard, Piershil, Zuid-Beijerland, Klaaswaal en Numansdorp. En overal ontmoette we enthousiasme. Mooi dat heel veel inwoners van de Hoeksche Waard zich herkennen in onze speerpunten

Dank Bas Schelling voor de gastvrije ontvangst in de bibliotheek in Goudswaard. En dank aan Jolenta van der Sijde, Bert Groeneweg en Johan Louwen, bestuursleden van Dorpsvereniging de Coorndijk, voor jullie bevlogenheid en jullie inzet voor Goudswaard

Nummer 15 op onze kandidatenlijst is Arnold Zwijgers uit Zuid-Beijerland. Hij is dirigent van Fanfarecorps Na Lang Streven in ‘s-Gravendeel en bij Crescendo in Zuid-Beijerland. CDA Hoeksche Waard bracht hem en voorzitter Arie van Gemert een bezoek in het eigen muziekcentrum

Crescendo is een levendige muziekvereniging. Tijdens de afgelopen periode hebben ze nauwelijks leden verloren, ondanks het feit dat er niet gemusiceerd kon worden. Dit is onder andere bereikt door het organiseren van activiteiten zoals online quizen en online workshops over ritme en partituur lezen