03 januari 2017

CDA Katwijk bedankt hulpverleners met oliebollen

Het is al haast een traditie. Rond Oudejaarsdag brengt Team CDA Katwijk een bezoek aan de politie, de brandweer en de gemeentelijke opsporingsambtenaren met oliebollen en appelflappen. Ook dit jaar gingen wethouder, raadsleden, bestuursleden en leden van de steunfractie langs bij de dienstdoende hulpverleners in Katwijk.

Fractievoorzitter Jonathan Weegink:
"Wij vinden het als CDA belangrijk om aan het eind van het jaar even stil te staan bij het belangrijke werk dat de hulpverleners in onze gemeente uitvoeren. Een goed moment om hen succes te wensen bij hun inzet op Oudejaarsdag en -nacht. Terwijl wij allemaal het nieuwe jaar vieren, werken deze mensen hard zodat wij gezond en veilig 2017 ingaan."

Zowel in de brandweerkazerne als op het politiebureau van Katwijk leverde deze attentie waardering op. Bij de koffie met lekkernijen werd kort met elkaar teruggekeken op het afgelopen jaar en passeerden de laatste ontwikkelingen de revue. Een traditie om in stand te houden, luidde de algemene conclusie. Als het aan het CDA ligt, gaat dit zeker gebeuren.

Bekijk ons fotoalbum op Facebook