04 april 2014

CDA-fractie geïnstalleerd, Van Duijn fractievoorzitter

Donderdagavond 27 maart zijn Willem van Duijn, Krijn van der Spijk, Irene van der Plas, Jonathan Weegink, Fedde Jonkman, Janneke van Kruistum-Belo en  Lisette van der Maden-van Beelen geïnstalleerd als raadsleden van de gemeente Katwijk. Tijdens de eerste vergadering van de nieuwe gemeenteraad werden 32 raadsleden door burgemeester Wienen beëdigd. De heer Remmelzwaal van de SGP kon door ziekte niet aanwezig zijn. De CDA-fractie wenst hem veel sterkte en beterschap.

Willem van Duijn fractievoorzitter
In de eerste fractievergadering is Willem van Duijn door de fractie gekozen als voorzitter. Krijn van der Spijk zal optreden als vice-voorzitter en Irene van der Plas als secretaris-penningmeester. Zij zal hierbij bijgestaan worden door Wim Imthorn als het fractiesecretariaat. Adger van Helden, Jeroen Ravensbergen, Bas Drinkwaard, Jonathan de Mooij, Mirjam Rijsdam-van Delft en Lysia van Delft zullen de fractie de komende jaren bijstaan als steunfractieleden.