06 december 2022

CDA Katwijk bezorgt uw kerstgroet mét verrassing

De kerstdagen naderen. Traditiegetrouw staat de fractie van CDA Katwijk al weer in de starthouding om uw persoonlijke kerstgroet over te brengen. Stuur iemand die het nodig heeft, een goede vriend, een zorgzaam familielid of bijvoorbeeld een buur die altijd klaar staat een kerstgroet. De CDA-raadsleden zetten uw groet op een kaart en brengen deze in de dagen voor kerst persoonlijk langs in Katwijk, Rijnsburg of Valkenburg mét een gratis feestelijke kerstverrassing!

Aanmelden kerstactie CDA Katwijk
Wilt u een groet mét kerstverrassing laten bezorgen bij iemand in onze gemeente dan kan dat. Mail vóór 19 december, onder vermelding van 'Kerstactie CDA Katwijk', naar [email protected] en geef ons de volgende gegevens door:
1. Naam en adresgegevens (in Katwijk, Rijnsburg of Valkenburg) van degene aan wie u een kerstgroet wilt sturen
2. Welke tekst of boodschap wilt u op uw kerstgroet zetten
3. Naam van de afzender (van uzelf dus).
Wacht niet te lang met mailen, we bezorgen maximaal 100 kerstgroeten met verrassing in onze dorpen. In de week voor kerst levert team CDA Katwijk uw persoonlijke kerstgroet mét iets extra’s af bij het door u opgegeven adres. Als een bruggetje tussen mensen.

Omzien naar elkaar
Deze succesvolle kerstactie organiseert CDA Katwijk nu voor de negende keer. CDA-fractievoorzitter Barend Tensen: “Een beetje omzien naar elkaar is zo belangrijk. Iedereen geniet van een warm en vriendelijk gebaar, ook al is het nog zo klein. Gewoon om te laten weten dat je aan iemand denkt, of zomaar als blijk van waardering of als een hartelijke groet. Met elkaar kunnen we onze samenleving een positief tintje geven en daar hunkeren mensen naar in deze tijd. Met deze actie wil de fractie van CDA Katwijk dat bruggetje tussen mensen zijn. Minder ik, meer wij.”