14 december 2017

CDA Kerststerrenactie tijdens XL koopavond in centrum Katwijk

De kerstdagen komen er weer aan en team CDA Katwijk brengt graag uw persoonlijke kerstgroet over. En wij doen er gratis een kerstster bij! Heeft u een dierbaar persoon, een goede vriend, een zorgzaam familielid of bijvoorbeeld buren die altijd voor u klaar staan, stuur hen dan die bijzondere kerstgroet.

Positieve kleur
Deze succesvolle kerstactie houden wij als CDA Katwijk nu voor het vijfde achtereenvolgende jaar. Gewoon, omdat we het belangrijk vinden dat mensen naar elkaar omzien en een warm en vriendelijk gebaar voor een ander maken. Veel mensen zetten zich op allerlei manieren in om onze samenleving een positieve kleur willen geven. Met deze actie dragen wij daar als schakel tussen mensen graag een steentje aan bij. Stuur een groet naar iemand in onze gemeente en het CDA bezorgt deze met een kerstster erbij. Een klein gebaar om iemand een hart onder de riem te steken, of zomaar als blijk van waardering of als een hartelijke groet.

Lange Koopavond
Team CDA Katwijk is op vrijdag 15 december tijdens de lange koopavond tot 23.00 uur in het centrum van Katwijk aan Zee te vinden met een kraampje. Voor een praatje maar natuurlijk ook om uw persoonlijke kerstgroet voor iemand bij ons door te geven zodat wij die later kunnen langsbrengen bij de door u opgegeven ontvanger.

Wij zien u graag op 15 december en als dat niet lukt: CDA Katwijk wenst alle inwoners van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg alvast goede feestdagen toe!