12 augustus 2019

CDA loopt mee met Vlietloop Rijnsburg

Sinds jaar en dag vaste prik tijdens de Rijnsburgse feestweek: de Vlietloop. Vijf of tien rondjes langs de Vliet, ofwel het karakteristieke hart van Rijnsburg. CDA-fractievoorzitter Barend Tensen en steunfractielid Debby Minnee - van der Geer deden mee en kozen uiteraard voor de tien rondjes: bijna 8 kilometer.

Aangemoedigd door het enthousiaste publiek liepen zij de ronde uit. Tensen: "Heerlijk om sportief bezig te zijn en tegelijkertijd de sfeer van de Rijnsburgse feestweek mee te krijgen." Minnee - van der Geer: "Volgend jaar weer!" Vanaf deze plaats feliciteren wij Aaron van Duyvenbode, die er met de eerste plek vandoor ging.

Geslaagde feestweek
Rijnsburg kan terugkijken op een zeer geslaagde feestweek met een mooi en gevarieerd programma. Complimenten voor alle vrijwilligers, sponsoren, betrokkenen en deelnemers en in het bijzonder voor de Oranjevereniging Rijnsburg. Zij zijn er wederom in geslaagd voor ieder wat wils te organiseren. Tensen: "Een mooi staaltje gemeenschapszin."