22 maart 2018

Kiezers bedankt!

Alle stemmen zijn geteld in de gemeente Katwijk en het CDA is wederom de grootste partij geworden! 5828 inwoners van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg hebben hun vertrouwen gegeven aan het CDA. Dat zijn er 340 meer dan in 2014. Het opkomstpercentage lag ook duidelijk hoger dan vier jaar geleden met 62,01%.

Lijsttrekker Adger van Helden:
Wij danken alle kiezers voor het vertrouwen en het mandaat om weer vier jaar volksvertegenwoordiger te mogen zijn. Ik ben trots op het CDA-team dat heel hard campagne heeft gevoerd in alle dorpen, in iedere wijk én online. De CDA-fractie zal zijn verantwoordelijkheid nemen bij de vorming van een nieuw gemeentebestuur.

Naast lijsttrekker Adger van Helden zijn ook Irene van der Plas, Dick Oudwater en Jacco van Duijn met voorkeur gekozen. Zij vormen met Bas Drinkwaard, Lisette van der Maden en Barend Tensen de nieuwe CDA-fractie. Donderdagavond 29 maart wordt de nieuwe raad geïnstalleerd.

Alle uitslagen zijn te vinden op katwijk.nl