09 maart 2015

18 Maart Verkiezingen Provinciale Staten en Waterschappen

Op 18 maart gaan we weer naar de stembus. Op deze dag worden er twee verkiezingen gehouden: Verkiezingen voor het Waterschap Schieland-Krimpenerwaard en Verkiezingen voor de Provinciale Staten.

Bij deze willen wij u vooral oproepen om 18 maart te gaan stemmen voor deze verkiezingen. Natuurlijk zien we graag dat u op het CDA stemt, maar het belangrijkste is dat u hoe dan ook gaat stemmen. Bovendien zijn de Provinciale Statenverkiezingen belangrijk, want wat zijn straks de verhoudingen in de Eerste Kamer? Kan het kabinet doordenderen of zorgen we voor een tegengeluid? Het is 18 maart volledig aan u.

En als u dan toch CDA stemt; CDA Krimpen aan den IJssel heeft ook hier een uitstekende kandidaat beschikbaar. Tjitske Wierenga-Posthumus die op plek 3 staat op de kandidatenlijst van het Waterschap Schieland-Krimpenerwaard. Een belangrijk thema voor het waterschap betreft de gebiedsovereenkomst. In deze overeenkomst staan nieuwe uitgangspunten en afspraken, bepalend voor de toekomst van de Krimpenerwaard. Het CDA kiest voor duurzame oplossingen, ruimte voor ondernemerschap en samenwerking met de gebruikers van het gebied.