15 januari 2015

CDA-fractie houdt inloopspreekuur voor inwoners Krimpen

Op maandag 26 januari 2015 houdt de CDA-fractie Krimpen voorafgaand aan een fractievergadering een inloopspreekuur voor de inwoners van Krimpen.

Voor het CDA is het belangrijk te weten wat er leeft onder de Krimpenaren. Graag horen wij waar u zich zorgen over maakt of wellicht wilt u bepaalde politieke kwesties onder de aandacht brengen. Via diverse commissies en raadsvergaderingen kan de fractie deze punten onder de aandacht brengen en bespreekbaar maken.

Het inloopspreekuur vindt plaats in de Tuyter van 19.30 tot 20.30 uur. Op het informatiebord bij de ingang staat de vergaderruimte aangegeven. Wij nodigen u van harte uit het spreekuur te bezoeken. U kunt zich aanmelden via mail ciscasnel@krimpenaandenijssel.nl of tel.nr. 0180-517046. Maar ook zonder aanmelding bent u van harte welkom.