04 maart 2018

CDA Krimpen op bezoek bij bewoners Prinsessenpark

Krimpen aan den IJssel

Op zaterdag 3 maart jl. heeft CDA Krimpen een bezoek gebracht aan de woongebouwen “Amalia” en “Alexia” van het Prinsessenpark. Alle woningen van deze woongebouwen zijn inmiddels verhuurd.

Bij iedere woning hebben we aangebeld om de bewoners veel woonplezier te wensen in hun nieuwe woning en daarbij een potje narcissen overhandigd. Dit werd zeer gewaardeerd. De bewoners gaven aan blij te zijn met hun woning en er met plezier te wonen, sommige moesten nog een beetje wennen. Al met al fijn te vernemen dat iedereen er met plezier woont.

Voor CDA Krimpen is het belangrijk dat er goede woningen voor iedereen beschikbaar zijn. Om jongeren in onze gemeente te houden willen wij voor deze groep kleine appartementen bouwen en bij de toewijzing van woningen willen wij dat krimpenaren voorrang krijgen.