22 februari 2022

Heel Krimpenerwaard bakt

Iedereen klaar? Bakken maar!

Bakken is leuk, maar het is nog leuker wanneer je het resultaat met iemand kunt delen. Daarom houdt CDA Krimpenerwaard op zaterdag 5 maart de actie: ‘Heel Krimpenerwaard bakt’.

Wij roepen iedereen in onze gemeente die het leuk vindt om te bakken op om iets lekkers te bakken voor een ander. Denk hierbij aan een lekkere taart, smeuïge brownies, je lievelingskoekjes of iets anders. Het is de bedoeling dat je, wanneer je klaar bent, je baksel bij iemand langsbrengt waarvan wie je denkt dat diegene dit zal waarderen. Denk bijvoorbeeld aan een student die veel thuiszit, een oudere die weinig bezoek ontvangt of de trainer van je sportclub die je graag eens in het zonnetje wilt zetten.

Maak een leuke foto van je baksel en deel en tag ons op sociale media of mail naar [email protected]. Wie weet word jij als bakker zelf verrast als bedankje voor jouw deelname aan deze actie.