17 februari 2019

De brandweer van kazerne Bleiswijk getrakteerd op taart

“Het CDA staat achter de mensen die zich inzetten voor onze samenleving” vertelde CDA-raadslid Frans Ammerlaan tegen de aanwezige brandweermensen. Op Valentijnsdag 14 februari bracht hij samen met zijn collega-raadsleden Nelleke Bouman en Hans van der Stelt een verrassingsbezoek bij de brandweerkazerne in Bleiswijk. Het CDA heeft veel respect voor hulpverleners, verengingen, zorgmedewerkers, vrijwilligers e.a. die zich inzetten voor onze samenleving en hun medemensen. Iets doen voor een ander is belangrijk voor de leefbaarheid, daarom zetten we op Valentijnsdag, de dag van de liefde, een aantal mensen in het zonnetje. Frans Ammerlaan vertelde dat hij veel respect en waardering heeft voor de brandweermensen, ze moeten dag en nacht in actie komen op onverwachte momenten. Daar komt bij dat met alle regelgeving die er tegenwoordig is, er heel veel kennis van de vrijwilligers gevraagd wordt bij het blussen van een brand. De brandweermensen hebben genoten van de taart bij de koffie en begonnen daarna gauw aan hun wekelijkse oefening onder leiding van een instructeur.