21 februari 2020

Jan-Willem van den Beukel benoemd tot CDA-wethouder.

Donderdag 20 februari is Jan-Willem van den Beukel door de gemeenteraad van Lansingerland benoemd tot CDA-wethouder. Onder grote belangstelling van natuurlijk zijn vrouw Eline en zijn zonen, vader en moeder van den Beukel, verdere familie, veel leden van het CDA en overige belangstellenden.

Na de benoeming van Jan-Willem van den Beukel tot wethouder kreeg hij de gelegenheid om de raad en belangstellenden toe te spreken. Jan-Willem begon zijn toespraak met: “Voorzitter, wat een eer en wat een plezier vandaag als wethouder benoemd te worden door de raad van de mooiste gemeente van Nederland, Lansingerland.” Het CDA-Lansingerland denkt, dat we met de benoeming van Jan-Willem van den Beukel tot wethouder een uitstekend persoon hebben, die met zijn ervaring en achtergrond als ingenieur van de Wageningen Universiteit de economische positie van onze Greenport en het glastuinbouwcluster kan versterken.

De nieuwe wethouder sloot zijn toespraak af met: “Ik zie ernaar uit om hier elke dag aan degelijke financiën, een innovatieve Greenport, en een duurzame samenleving te mogen gaan werken. Samen met u en alle mensen van goede wil, van links tot rechts, van burgers tot vrijwilligers, van ondernemers tot ambtenaren.”