11 mei 2017

Aad van der Luit overleden

Vanavond bereikte ons het bericht dat D66-raadslid en rasechte Leidenaar Aad van der Luit op 71-jarige leeftijd na een kort ziekbed is overleden. Fractievoorzitter Klaas de Vries: “Met verslagenheid heeft het CDA kennis genomen van het plots overlijden van Aad van der Luit. Leiden verliest een markante bewoner, bevlogen politicus en een mooi mens die altijd een praatje maakte met iedereen en met een kenmerkende glimlach die er voor iedereen altijd was.Onze gedachten gaan uit naar zijn familie, vrienden en de D66-fractie en afdeling. We willen iedereen heel veel sterkte wensen met dit groot en zo plots verlies. Namens CDA Leiden wil ik hen allemaal condoleren.”Uit piëteit voor het overlijden van Aad heeft CDA Leiden besloten de lijsttrekkerscampagne tot na zijn afscheidsdienst stil te leggen.