GR 2018: Plek 2 t/m 10

Het CDA Leiden heeft in de persoon van Joost Bleijie een lijsttrekker gekozen voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Nu start de procedure om te komen tot de kandidaten 2 t/m 10 van de CDA-kandidatenlijst. Heb jij de ambitie om een actieve rol in de campagne te krijgen en kandidaat te worden voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2018 op onze lijst binnen de top 10? Meld je dan uiterlijk 1 augustus 2017 aan via het volgende mailadres: CDAleiden2018@gmail.com.

Op deze link tref je de opdracht van het bestuur aan de kandidaatstellingcommissie met betrekking tot de plek 2 t/m 10. Hierin staat omschreven wat de procedure is om te komen tot de kandidaten 2 t/m 10 van de CDA-lijst. Daarnaast is hierin de profielschets opgenomen.

De gesprekken met de kandidatencommissie en de kandidaten zullen plaatsvinden in de maand september. Het gesprek / de gesprekken vinden plaats op basis van een schriftelijke motivering, een curriculum vitae en een verklaring van goed gedrag.

Heb je vragen over de procedure? Stuur dan een mailtje naar secretaris@cdaleiden.nl