06 oktober 2013

Op de koffie bij het CDA Leiderdorp

De bakfiets van het CDA was die dag geparkeerd bij de winkels op de Hoogmadeseweg. De fractieleden maakten tijdens nationale burendag  van de gelegenheid gebruik om de koffiedrinkers te vragen wat ze op hun hart hadden. Regelmatig hoorden we dat men  graag weer een buurtsuper zou zien op de Oranjegalerij. Dit is ook een wens van de CDA fractie, die dit regelmatig in de gemeenteraad heeft aangegeven.

Deze wens werd snel vervuld want rond diezelfde tijd werd er een minimarkt geopend. Reden voor het CDA om zaterdag 28 september met de bakfiets ook de Oranjegalerij te bezoeken en daar een praatje te maken met de bezoekers. Veel enthousiaste reacties maar ook vragen: Wilt u het huidige college aansporen eens wat meer te doen voor ondernemers die interesse tonen om zich te vestigen in helaas leegstaande winkelpanden aan de Oranjegalerij?! Uiteraard werd ook gesproken met de eigenaar van de minimarkt en hem veel succes toegewenst.