Mirjam van der Stelt

Telefoon: 06-5025 1058 of 071-5226865

E-mail: Mirjam.vanderstelt@raadleiderdorp.nl

Mirjam van der Stelt (1972) heeft Japanse Taal en Cultuur gestudeerd aan de Universiteit van Leiden. Ze werkt als management-assistent van de directie van Brandweer Hollands Midden. Sinds 2009 is ze actief voor het CDA Leiderdorp als o.a. burgerraadslid en lid van het campagneteam. Sinds 2014 is ze raadslid en fractievoorzitter van de CDA-fractie. Daarnaast zit ze in het presidium, de raadswerkgroepen financiƫn en regiozaken, was ze lid van de tijdelijke werkgroep vernieuwing raadsvoorstellen en van de vertrouwenscommissie herbenoeming burgemeester.

Mirjam woont samen met haar vriend Anton en houdt van koken, lezen en wandelen. Ze zingt in de cantorij van de Scheppingskerk en ze zingt mee in projectkoren (Moderne MattheĆ¼s en Kerst- nacht in de Houtkamp). Ook doet ze graag vrijwilligerswerk in de Scheppingskerk bij de tweejaarlijkse boekenmarkt.