03 maart 2014

CDA start campagne met groen cadeau

'Onze mooie gemeente staat in de top 10 van gemeenten met de beste woningmarkt. Hieruit blijkt dat mensen het aantrekkelijk vinden om in Leidschendam-Voorburg te wonen en een groene omgeving draagt daar aan bij. Het CDA wil het groen behouden en daar waar mogelijk de gemeente groener maken,' aldus Juliette Bouw.

Het aanwezige campagneteam vertrok daarna naar Leidsenhage en de andere winkelgebieden in de gemeente om in gesprek te gaan met de inwoners en om te flyeren. 'De komende weken zijn we vooral zichtbaar op straat. Normaal vindt het contact met veel organisaties en inwoners plaats tijdens werkbezoeken of Open RAADhuisavonden. Met de informele contacten op straat krijgen we nog meer zicht op de ideeën en soms verwondering van de inwoners over gemeentelijke beslissingen.
De komende raadsperiode zal met name gericht zijn op economie en zorg, dus op mensen. Daarom is de boom door CDA-leden afkomstig van en geplaatst door lokale ondernemers.
Juist in deze periode is het noodzakelijk dat we kijken naar kansen voor ons MKB. Dat is vooral goed voor de werkgelegenheid,' sluit Bouw af.