03 maart 2015

Verkiezingen: Campagnekaravaan CDA Zuid-Holland in Leidschendam

Op zaterdag 7 maart  komen ruim vijftig CDA’ers campagnevoeren in Leidsenhage. De actie maakt deel uit van een provinciale campagneactiviteit van het CDA Zuid-Holland waarbij met een bustour in twee dagen ruim zestien gemeenten worden bezocht. In iedere gemeente wordt samen met lokale CDA-vrijwilligers een flitsabezoek afgelegd. Deelnemers zijn onder andere CDA-lijstrekker Adri-Bom Lemstra, Elco Brinkman, CDA-lijsttrekker voor de Eerste Kamer en Esther de Lange, delegatieleider van het CDA in het Europees Parlement.

Het CDA voert volop campagne met het oog op de verkiezingen voor de Provinciale Staten en de Waterschappen op 18 maart aanstaande. Fractievoorzitter Juliette Bouw is opgetogen over deze activiteit. 'Het bruist binnen het CDA. Ik ervaar veel enthousiasme en positieve reacties van mensen tijdens het campagnevoeren. Op deze manier kunnen we als CDA extra zichtbaar zijn op straat. Hier in Leidschendam-Voorburg staan we zij aan zij naast Adri Bom en haar team om van deze verkiezingen een succes te maken voor het CDA. Bovendien hebben we met Maarten Jansen, Leo van Ewijk en Theo Schmitz ook hele goede plaatselijke kandidaten voor Delfland, Rijnland en de Proviciale Staten.'