Iedereen doet mee

Het CDA Leidschendam-Voorburg staat voor een verbonden gemeenschap. Een gemeenschap waar iedereen telt en bijdraagt aan de gemeenschap. Hierbij staan inclusiviteit en toegankelijkheid centraal. Wij willen dan ook zorgen dat iedereen, ongeacht afkomst, voorkeuren en/of ondersteuningsbehoefte, mee kan doen in onze gemeente. Discriminatie, op welke grond dan ook, is onaanvaardbaar in onze gemeesnschap. Ook betekent een gemeente waar iedereen meedoet dat er een breed maatschappelijk middenveld is waar alle belangen van onze inwoners worden vertegenwoordigd. Alleen met een sterk en breed maatschappelijk middenveld kunnen we bouwen aan een gemeente waar iedereen volledig mee kan doen. Lees vooral de standpunten over “Iedereen doet mee” en onze concreten voorstellen over hoe het CDA Leidschendam-Voorburg de toegankelijkheid en inclusiviteit van onze gemeente wil versterken en een breed maatschappelijk middenveld wil realiseren.