Gerrit Meiland

Raadslid

Mijn naam is Gerrit Meiland. Ik zit nu ruim 5 jaar in de gemeenteraad. In de eerste periode zat het CDA in de oppositie. Het CDA heeft toen stevig oppositie gevoerd. De financiële huishouding van de gemeente, de uitvoering van de zorgvraagstukken, "De Beukenhof", "Ter Specke", het accommodatiebeleid, het vlot trekken van woningbouwlocaties en het afvalbeleid waren onderwerpen waar het CDA scherp op heeft gestuurd.

Na een goede uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen in maart, werd het CDA de grootste partij in Lisse en zit het CDA met een wethouder in het college. Dit is een andere rol, waarbij we de verantwoordelijkheid hebben om de gedane beloftes tijdens de verkiezingen waar te maken. Ik ben ervan overtuigd dat veel van de CDA-standpunten prima tot hun recht komen in de collegevoorstellen en dat projecten verantwoord en voortvarend opgepakt zijn.

Natuurlijk houden we als fractie een vinger aan de pols. De leden van de CDA-fractie zijn door u gekozen als uw volksvertegenwoordiger. Volksvertegenwoordigers willen we ook voor u zijn. Als u ergens vragen over heeft of suggesties wilt delen, schroom dan niet om ons te benaderen.

Voor, door en met de inwoners, dat is de stijl van de CDA-fracite. Wij zijn, net als u, een inwoner van Lisse.

Gerrit Meiland

Algemeen Bestuurslid van de Omgevingsdienst West Holland