26 november 2018

CDA te gast op Maaslands Dam en Westgaag

Ook buiten de campagnetijd blijft het CDA Midden-Delfland graag goed op hoogte van wat er in onze gemeente speelt, hiervoor gaan we maandelijks met fractie, bestuur en wethouders op werkbezoek.

Zaterdag 24 november jl. hebben we een kijkje genomen op de Maaslandse Dam. Er is hier al veel gebouwd en ook zijn er nog enkele kavels waar gebouwd wordt of nog gestart moet worden met bouwen. De bewoners die we spraken wonen er fijn gaven ze aan. Ze ervaren alleen problemen met parkeren en denken graag mee voor een oplossing hiervoor.

Aansluitend bezochten we de familie van Noordt aan de Westgaag om hun ambitieuze plannen te horen. Op deze voormalige boerderij willen de twee zonen in de oude stallen graag een bed en breakfast beginnen.

We komen ook graag bij u langs op werkbezoek, neem hiervoor contact met ons op via [email protected]