02 april 2018

Installatie raadsleden en afscheid Annie en Marco

Afgelopen dinsdag werd afscheid genomen van de oude raad, voor het CDA gaat het dan om Annie Schouten en Marco Moerman. Op woensdag is de nieuwe raad geïnstalleerd, namens het CDA nemen Rob Zwaard, Desiree Langeveld, Arie van den Berg en Jan Cornelissen plaats in de raad.

Annie zat met onderbreking al vele jaren in onze gemeenteraad, eerst in de raad van Schipluiden later in die van Midden-Delfland. Ze heeft een onderwijsachtergrond en had in de raad bijzondere belangstelling voor de zorg, onderwijs en het verenigingsleven. Onze CDA-fractie is Annie dankbaar voor haar expertise, de afgelopen periode met name over het sociale domein. Annie werd ook gewaardeerd als iemand die altijd van het positieve uitging en dat zal dan ook zeker gemist worden in onze fractie!

Naast Annie hebben we afgelopen dinsdag ook afscheid genomen van Marco Moerman. De financiële paragraaf had Marco’s warme belangstelling. We nemen op dit moment afscheid van Marco vanwege de drukte met zijn werk en studie, maar wie weet keert hij op termijn terug keren in de raad.