20 februari 2019

Tijd voor actie: Meldpunt OV!

CDA-ers uit gemeente en provincie vinden dat het tijd is voor actie. Er is een gesprek gepland met vervoerder Qbuzz en daarom willen we zoveel mogelijk klachten, suggesties en tips verzamelen. We openen een email "Meldpunt OV" ([email protected])

Sinds december 2018 zijn er veel zaken veranderd in het openbaar vervoer in de Alblasserwaard. Het is duidelijk dat er zorgen en klachten zijn over de nieuwe buslijnen. De provincie is verantwoordelijk voor het openbaar vervoer. Het CDA vindt een goede bereikbaarheid belangrijk voor de leefbaarheidDaarom opent het CDA Zuid-Holland samen met de CDA afdelingen in de gemeenten een “meldpunt OV” voor klachten, opmerkingen en tips met betrekking tot het busvervoer in de Alblasserwaard en Drechtsteden.

Meldpunt OV

Klachten, opmerkingen en tips kunt u sturen aan [email protected] . De reacties zullen wij verzamelen en onder de aandacht brengen bij gemeente, provincie en vervoerder. CDA Molenlanden doet dit in samenwerking met statenlid en kandidaat voor CDA Zuid-Holland: Maurits de Haan. Hij heeft in maart een afspraak gepland met Qbuzz en wil graag de bevindingen meenemen in dat gesprek.

Al uw concrete signalen helpen!

CDA Molenlanden
Jonette Korevaar