06 september 2016

Boeren Burgers en Buitenlui met Annie Schreijer

CDA Alblasserdam en CDA Molenwaard organiseren op vrijdag 23 september een openavond met als thema: Boeren, burgers en buitenlui in de Alblasserwaard, een visie op de agrarische sector. Hierbij zal EuroparlementariĆ«r Annie Schreijer te gast zijn. Schreijer heeft zitting in het Europees Parlement en is namens de fractie van de Europese Volkspartij (christendemocraten) lid van de Commissies voor Milieubeheer, volksgezondheid en voedselveiligheid, Landbouw en plattelandsontwikkeling en Visserij. Daarnaast runt zij samen met haar man en zoon een varkenshouderijbedrijf in Twente.

Aan de hand van de eerder gepresenteerde agrarische visie op Molenwaard van de LTO, zal Annie Schreijer in gesprek gaan met de aanwezigen dit onder leiding van de Goudriaanse agrariĆ«r Jan Arie Koorevaar.  Deze avond vind plaats in de bezoekers ruimte van Farm Nescio (Elzenweg 19, te Bleskensgraaf) vanaf 19.30 uur staat de koffie klaar, de aanvang is 20.00 uur.