10 juni 2017

Jamiel maakt overstap naar bestuur

Tijdens de Algemene Ledenvergadering is Jamiel Arens ingestemd tot het bestuur van het CDA Nieuwkoop. In zijn speech gaf Jamiel aan dat hij verder gaat werken aan het uitbouwen van de Nieuwkoopse afdeling. Met name gaat hij zich -naar woorden van de voorzitter Hans Disch- richten op de komende gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

Jamiel is bijna 4 jaar betrokken geweest bij de CDA fractie in Nieuwkoop en draagt nu het stokje over. “Voordat ik een overstap zou maken, wilde ik de fractie verder uitbreiden en verjongen. Met onze nieuwe fractieleden Oana Popa en Brent Wijshijer is dat heel goed gelukt. Oana en Brent zijn twee hele actieve en betrokken mensen met goede ideeën”.

Nicolette Oosterhof (fractievoorzitter) gaf aan Jamiel te gaan missen. Tegelijkertijd heeft ze er alle vertrouwen dat hij op zijn plek is in het bestuur. “Met name Jamiel zijn campagne-ervaring vanuit CDA Noord-Holland voor de provinciale verkiezingen zorgt bij mij voor heel veel enthousiasme!”.